زن نیستم اگه...


فرار از روزها

"زن" نیستم اگه زنانه پای عشقم نایستم!

من از قبیله ی زلیخا آمده ام ...

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند!

فرقی نمی کنی فرشته باشی یا آدم ...

یوسف باشی یا سلیمان!

قالیچه ی دل من بدون اسم رمز " نام تو " پرواز نمی کند ...

زنانه پای این عشق می ایستم ...

" مردانه دوستم داشته باش ... "



نظرات شما عزیزان:

زمان
ساعت16:34---18 آذر 1392
سلام وب زیبای داری یه سر به وب من هم بزن

مهرداد
ساعت13:10---9 آذر 1392
سلام اجی نغمه
سر میزنم اما کس به من سر نمیزنه من موندم تنها
عکسا تو هم خوبه قشنگه
بعدش من در سر زدم ببخشد دلم خرابه گرفته بازم نمشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1398برچسب:,ساعت 14:0 توسط نغمه| |


Power By: LoxBlog.Com